Search This Blog

Saturday, October 11, 2014

שאלת אנדרואיד למשתמש החדש (והחלש): איך מאפסים אפליקציה שלא מציעה את האפשרות הזו?


מצאתי את עצמי, כמו שקרה לי בעבר עם מכשירי iOS, נדרש לתת תמיכה למכשירי אנדרואיד שמסתובבים בבית. וכך אני מוצא עצמי עם מקבצי שאלות כאלה ואחרות שעולות וצריך למצוא להן פתרון.החלטתי לנסות ולרכז בבלוג את התשובות שיעלו מעת לעת כך שאו שאוכל להפנות את השואל/ת/ים אל הבלוג או שלפחות יהיה לי קל להיזכר.
(בחרתי בפתרון התיעוד הזה, בהסתמך על נסיוני כסיס-אדמין אד-הוק לענייני אייפון של הבית, נסיון עצוב שלימד שאת רוב שאלות האייפון שפתרתי מצאתי עצמי נדרש לשוב ולפתור מחדש, מאפס, כי לא רשמתי לעצמי כלום. גרוע מזה, אותו נסיון לימד ששאלות אחרות, נדירות יותר, אבדו בתהום הנשיה של הזכרון שלי. וזה חבל כי היו כמה מקרים בהם התמודדתי בצורה יפה (לדעתי) עם בעיות שהפתרונות שחיפוש-הגוגל הביא עמו לא עזרו או לא היו אלגנטיים מספיק בעיני).

השאלה:
הורדתי בשביל הילד אפליקציה, והתחלתי לשחק בה, אבל אין אפשרות להתחיל מחדש או להיכנס עם משתמש אחר. מה עושים? אני רוצה שהילד יראה את הפתיחה של האפליקציה ושלא יפסיד את מה שכבר פתרתי אבל לא מצאתי שום אפשרות באפליקציה עצמה.

התשובה:
לכי אל הגדרות. שם לכי אל יישומים. מצאי היישום הרלוונטי. שם בד"כ יש אפשרות של נקה נתונים או מחק קובץ מקומי. אחד משני אלה בד"כ יחזיר את האפליקציה אל המצב שבו היתה עם התקנתה ולפני שהתחלת להשתמש בה. (אגב, זו גם אחת הדרכים להגיע אל אפשרות מחיקת אפליקציה באנדרואיד)



No comments:

Post a Comment